FOLLOWERS

Monday, January 17, 2011

Chapter 33 : Diriku dimadukan..

As Salam..hurmm..lately ni napelah aku mudah sgt nak ter'moody'kan diri..nak emo lebey..tak tahu lah kenape..ke sebab die??? huhuhu..ade kemungkinan jugak tu...tp memang pon sebenarnye..huhu..Mentang2 da ade awek baru..huhuhu..cdeynye..tp xpe..saye terime je madu saye tu seikhlas hati..kalo korang kua same2 ley gak tumpang skaki..:p


Tp skg ni awak asek lebeykan die jew..x adil la camni..Saye taw la saye x secumel die..x puteh cam die..x segebu die..(wahhh)..da la ari2 awak kua ngan die..takde mase pon utk saye..ni yg jeles ni..jeles..jeles!!! Ni nak wat perangai giler nie.....


Da rase kan perangai giler saye..padan muke!! hahahaha..jaat betol aku nie..(=.=)


Hurmmm...nak gitaw awak sumtin nie....

Even saye cam asek takde mud je pastu nk mudy n emo2 je kat awk kn..even saye suke cgt cari pasal ngan awk wolopon awk x wat salah kan..(tp saye memg suke cari psl ngan awk pon..saje suke2..hihi)..saye tetap sayang awak taw..sayang sgt2..xbgtaw sayang pon awak musti da taw kan..saje nk sowh saye ckp jugak kan kan..gedik..gedik..gedik..


Saye taw musti awak pelik ngan perangai saye ni n geram n rase nk cekik2 je saye kan..tp awak tahan je kan kan..(mcm la saye x taw..huh)..sowi yew..kdg2 kite kene ubah cara berkomunikasi antara kite..ni la cara terbaru  saye nk bgurau ngan awak..hihi..


Peringatan untuk awak yew..silalah berlaku adil pada kami..kang dua2 buat perangai padan muke awak!!


Pape pon..Sayang Awak Selalu.........:)

4 comments:

CoRetaN Faz said...

hah??madu??jeng jeng jeng..... :p

p/s:madu awak tu manusia ke kete??hehe...

NuruL SyuhadaH said...
This comment has been removed by the author.
NuruL SyuhadaH said...

hehehe..kalo orang memang nak kene la Mr Takiya tu..:p

CoRetaN Faz said...

haha....jage2 mr takiya...warning tuh...hehe.. :p