FOLLOWERS

Tuesday, January 25, 2011

Chapter 43 : Nak soppin..("_")

Assalamualaikum


Nak soppin!!!! 
(tetibe je dak nurul syuhadah ni..giler hape..)


Ye saye termasuk rum8 kesayangan saye giler (hampir2 je eh) ble tgk baju2 n kasut2 n henbeg2 yg dijual secara on9 kat FB tu..sume lawa2!!! bile da ade yg berkenan nk bli skali tgk harge...agagaggaga..(=.=) blom plus ngan postage ag..x jadik la..sob3..


Tp saye ade berkenan gilest cgt2 kat 1 jubah moden ni..asal bukak fb je msti nk tgk page baju tu..tido mlm pon smpai tmimpi2..(xley blah tol kan)..ni x ley jadik nie..kene bli gak!!! agpon xde charge kos penghantaran..n saye da order da pon..ngeh3!!! tggu je la ketibaan jubah itu..


Tp wisau gak bli secara on9 ni coz kene wat payment dulu baru barang akan dihantar..sbb ade gak dgr kes customer yg kene tipooo..hurmmm..camne tu ek..harap2 saye x kene tipoo..gugugugu..


p/s : x sabanye..(@_@)

2 comments:

pat!hing said...

urm3 ,,tihin nak jugak :p

NuruL SyuhadaH said...

hehe..tihin tuwun kl la cuti nie!! ley la akak blnje mkn ke tgk wyg ke..:p