FOLLOWERS

Monday, December 12, 2011

Chapter 125 : Hajat tercapai :P


Assalamualaikum


Da tawon ke-3 ak dok kat johor ni la pest tyme dapat makan kacang pool. yeay! ngeh3.. lame giler nak merase mknan ni.. sem last ni dpt jugak makan. alhamdulillah. tengs kat kengkawan yg join skali td.. hehe.. igtkan papa elisa taw la kedainye yg mane 1.. pusing sane pusing sini.. nak dekat sejam gak la baru tertunai hajat.. ekekek!


Kacang pool ni kacang parang yang dimasak ngan rempah2 die la kot.. hehehe pahtu mkn ngan roti yang dibakar.. sedap gak. :)


p/s : ade gak cwgn kacang pool haji ni kat kl.. area damansara.. pena masuk jalan2 cari makan asenye ^__^

8 comments:

wanie hasnaa said...

really?? damansara?? i must go !! haha

izaqHelmy said...

ngeh..ngeh..sori bebeh..da smpai baru ijan ckp sebelah balai bomba da..haha..target salah puleks..haha~

NuruL SyuhadaH said...

@nin : yup. ade! :)
@zaq : ijan pon 1. bakpe dop royak awal2 ke mung :P

Shahzan said...

eh2.. bukan xnak bgtau.. dengan rasa yakinnya izaq tak bertanya.. dan aku rasa dia dah tau sbb tak tanya pun.. :).. aku folo je la kehendak dia yang nak ikut jalan belakang.. haha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

selalu dengar tp xpernah dapat makan lg :(

NuruL SyuhadaH said...

@ijan : ikot jln blkg ag jaoh asenye =.=

@taufiq : try once. it nice!:)

Shahzan said...

sebab waktu kita pegi tu waktu puncak.. rasa mcm jem.. haha

NuruL SyuhadaH said...

same je ak rase kalo ikot jalan blkg sbb nk elak jem tp jaoh dgn ikot jln bese tp redah jem..blurp!