FOLLOWERS

Thursday, May 10, 2012

Dinner n kovo :)

Assalamualaikum

Hye people! lame x update blog ni..huhu.. juz nak ckp baru lepas konvo ni haa.. heheh alhamdulillah.. :)


Time amek jubah.. hehe :D


Pre-convo :P


Senin malam ade dinner dapat anugerah dekan n medal :)


Antara geng DE yg dapat medal ;) 



Esoknye konvo dapat amek pic cket je.. sbb rushin nak balek dah.. x smpat nk amek gmba ngan kengkawan.. agpon xmo tggalkan family lame2.. dorg pon da boring dok dlm DSI lame2..huhu




Penyokong kuat hehe :D



Ehem2.. jubah x smpat nak tuka size.. besa smpai bhgian bahu pon jatuh..asek nk kene angkat je..x smpat nk letak pin..huhu


Sumber Inspirasi :P


Sempat gak amek pic konvo ngan mereka berdua :)


p/s : Syukur Alhamdulillah terime kasih Ya Allah atas segalanya.. Terima kasih mak n ayah yg tidak pernah jemu memberi sokongan dan memberikan pendidikan kpd nurul hingga ke tahap ini.. terima kasih Mohamad Izham yg sentiasa ade di kala susah dan senang..teima kasih pensyarah yg byk bagi tunjuk ajar.. terima kasih kwn2 sebatch yg byk memberi kenangan yg takkan dilupakan..terima kasih classmate atas ilmu yg dikongsi.. x lupe jugak tengs byk2 kat Mimie n Mila yang byk tolong kami bertiga sepanjang 3 hari berkampung di UTM n pada sume yg terlibat secara lansung atau tidak lansung :)

1 comment:

Encik Shahzan said...

Masa lps kluar dewan kan.. perasan dgn si abang tu tgh mencari ko.. rasanya dia kenal kot dgn muka aku.. bila nampak aku.. terus dia melilau tgk sekitar2 aku.. kot2 ade ko skali situ..