FOLLOWERS

Sunday, December 18, 2011

Chapter 132 : Ekpresi "sayang" T.T

Assalamualaikum


Hye people! da tdo ke blom ni? huhu.. saje memalam ni nak mud cintan cintun sket. *malam ke? dah pagi kot* haha!  Sape ade boypren or gurpren put ur hands up! kikiki Hurm, juz nak tnye pndapat n share sket.. erm, perlu ke ungkapan sayang tu dilafazkan setiap hari? setiap masa? gugugu -.-'


Kdg2 tgk wall fesbuk kengkawan nak swit2 je ngan boypren dorang. mencik taw! haha.. bukan menci tapi jeles.. huhu.. dulu kite da pena tanye incik laling " mucuk cyg, kite nak jugak cam dorang.. post syg awk..windu awk kat fesbuk. jom la".. *wekkkk* pahtu kene sound balek ngan die..


"perlu ke  nak tunjukkan rase syg sye kat awk untuk tatapan umum? cukup la yg awak tawu sy syg kat awk.."


*dialog die len sket. ni dah diedit. muhaha*


aku pon...blurppppp! *bukan lemas dalam air ye* sentap jap.. haha betol gak ape yg die cakap.. tapi kan awak... kite stil ade rase jeles dengan dorang tawu! kite nak jugak nak jugak! *gedik. lempang nak?*


p/s : counting days :)

5 comments:

shazwan: said...

bole nak syg2 nnti lepas kawin da xbest sbb da biase pggl sblum kawin. tu pun kalau smpai kawin. pggl saya awk da la hahaha

NuruL SyuhadaH said...

bkn psl pkataan "sayang" tu. mksdnye nak gedik2 kat wall fesbuk gf/bf memasing -.-'

nurmujahidah said...

same2 :D

Shahzan said...

Sesetengah lelaki mahukan "Rahsia" pada untaian kisah cinta dia dgn pasangan.. biar dia dan pasangan saja yg tau.. ini menunjukkan dia "pure" dalam cinta nya.. tidak menunjuk2.. :)

NuruL SyuhadaH said...

wahh ijan. i like ur comment! :D